Praktisk information

Anmälan

Anmälan gör du enkelt via kef.se/kurser. Sök upp den kurs du är intresserad av och anmäl dig via knappen ”Anmälan”. Anmälan bör ske ca fyra veckor innan kursstart. I mån av plats kan vi ta in senare anmälningar.

Bekräftelse kurs och konferens

Ca två veckor före kursstart får du en bekräftelse via mejl med mer information. Om du är osäker på om din anmälan gått igenom kan du mejla medlem@kef.se .

Rabatterat pris

Genom att vara medlem i föreningen får du rabatterat pris på våra kurser och konferensen. Du ansöker om medlemskap här.

Betalning

Gällande mervärdesskatt tillkommer på alla priser som finns på webben. Alla kostnader faktureras. Logi ingår inte i kurspriserna och bokas separat av respektive deltagare om det inte står annat i kursinbjudan.

Inställd kurs

Vi förbehåller oss rätten att ställa in en kurs vid för få anmälda deltagare. Om kursen blir inställd informerar vi dig cirka fyra veckor innan kurstillfället. Vid kurser i Excel senat två veckor innan.

Återbud

Anmälan är bindande. Vid förhinder kan du överlåta platsen till en kollega.

Kursintyg

Vill du ha ett kursintyg på genomförd kurs? Kontakta kursansvariga för kursen.

Kursdokumentation

Efter/innan genomförd kurs skickar vi en länk och lösenord via mejl där du kan ladda hem kursdokumentationen. Kursdokumentation finns tillgänglig för dig att ladda ner i tre månader efter genomförd kurs.