Anmälan gör du enkelt via kef.se/kurser. Sök upp den kurs, seminarium eller annat evenemang du är intresserad av och anmäl dig via knappen ”Anmälan”. Anmälan bör ske ca fyra veckor innan start. I mån av plats kan vi ta in senare anmälningar.
Ca två veckor före start får du en bekräftelse via mejl med mer information. Om du är osäker på om din anmälan gått igenom kan du mejla medlem@kef.se .
Genom att vara medlem i föreningen får du rabatterat pris. Du ansöker om medlemskap här.
Gällande mervärdesskatt tillkommer på alla priser som finns på webben. Alla kostnader faktureras. Logi ingår inte i priserna och bokas separat av respektive deltagare om det inte står annat i inbjudan.
Vi förbehåller oss rätten att ställa in vid för få anmälda deltagare. Vi informerar dig två till fyra veckor innan inställt evenemang. Vid kurser i Excel senat två veckor innan.
Anmälan är bindande. Vid förhinder kan du överlåta platsen till en kollega.
Vill du ha ett intyg på genomförd kurs/motsvarande? Kontakta ansvariga för den kurs/motsvarande du deltagit i.
Efter/innan genomförd kurs eller annat evenemang skickar vi en länk och lösenord via mejl där du kan ladda hem dokumentationen. Dokumentation finns tillgänglig för dig att ladda ner i tre månader efter genomförd aktivitet.